Oferta pracy we Włoszech
Międzynarodowa firma konsultingowa, w ramach długoterminowego planu ekspansji, poszukuje polskojęzycznej asystentki dyrektora do biura we Włoszech, z wyjątkowymi umiejętnościami organizacyjnymi do wspierania funkcji wykonawczych.
Twój zakres obowiązków
Communication: obsługa zgłoszeń mailowych na rynku polskim, współpraca i kontakt z innymi biurami
Marketing: broszura, gadżety, organizacja targów, aktualizacja strony internetowej i portali społecznościowych
Administration: organizacja biura (dokumentacja, dostawcy itp.) i spraw osobistych dyrektora, planowanie wyjazdów i spotkań (wymagane niektóre podróże)
Nasze wymagania
Otwartość, komunikatywność
Empatia i pozytywne nastawienie
Umiejętność obsługi komputera
Zachowanie poufności i obchodzenie się z poufnymi informacjami z zachowaniem dyskrecji i profesjonalizmu
Proaktywne podejście z umiejętnością przewidywania potrzeb biura wykonawczego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Wynagrodzenie zasadnicze + premię
Wyżywienie i zakwaterowanie
Możliwości pracy zdalnej po okresie wdrożenia
Pakiet benefitów in. opieka medyczna, karta sportowa, nauka języka angielskiego
Zapewniamy szkolenia
Wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a
Dobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie
Dobrą atmosferę i kultura rodzinna