Praca Za Granicą | Rejestracja | Zaloguj | Dodaj ogłoszenie | Mój profil
  
  Wyszukiwarka zaawansowana                Pomoc
 
Podziel się ze znajomymi na Facebooku
Praca Za Granicą » Holandia - Dam pracę » Ogłoszenie nr 1206155

Administrator ds. zaopatrzenia i zakupów

Oferta pracy w Holandii



Jesteśmy agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat nr. 7098 nadany przez Marszałka Województwa Opolskiego. Posiadamy oferty pracy stałej i tymczasowej na terenie Holandii, głównie w okolicach miasta Emmeloord.

Dla jednego z naszych klientów, znanego na całym świecie dystrybutora towarów niespożywczych, poszukujemy osób na stanowisko: Administrator ds. zaopatrzenia i zakupów. Firma ta jest międzynarodowym importerem z oddziałami w ponad 24 krajach. Codzienna wysyłka jest zapewniona przez własne centra dystrybucji z nowoczesnym zapleczem logistycznym. Będziesz pracował w zespole administracji zakupów - to dynamiczny dział, w którym żaden dzień nie jest taki sam.

Miejsce pracy: Holandia, Amsterdam

Praca w godzinach: 8.15-16.45 lub 8.30-17.00 od poniedziałku do piątku (38-45h tygodniowo)

Zakres obowiązków:
- przetwarzanie i monitorowanie bieżących zakupów, faktur i dokumentów importowych,
- utrzymywanie dobrego kontaktu z dostawcami, firmami spedycyjnymi i agentami,
- zapewnienie działań następczych w odniesieniu do akredytyw i opóźnionych przesyłek,
- śledzenie przesyłu towarów kontenerowych.

Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- posiadania podobnego doświadczenia zawodowego w handlu międzynarodowym,
- umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz oprogramowania biurowego,
- motywacji i zorientowania na cel,
- odpowiedzialności, uczciwości i lojalności,
- dyspozycyjności do pracy stałej.

Mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B.

Naszym pracownikom oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie w Euro, dla osoby z doświadczeniem możemy zaoferować jeszcze wyższe stawki,
- jeśli ta praca okaże się idealna dla Ciebie, oferujemy umowę o pracę na czas nieokreślony,
- samochód służbowy (również do celów prywatnych),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach oferowanych przez pracodawcę,
- możliwość odbycia bezpłatnego kursu prawa jazdy,
- zakwaterowanie w pokoju dwu lub jednoosobowym: możesz mieszkać w pokoju 2-osobowym za 88.00 Euro/tydzień lub możesz mieszkać sam (lub z partnerem, członkiem rodziny, przyjacielem itp.) w pokoju 2-osobowym za 130.00 EUR/tydzień),
- dodatek do wynagrodzenia dla kierowców aut służbowych (od 2.50 do 15.00 Euro/Dzień),
- szeroki pakiet ubezpieczenia zdrowotnego w kwocie 35.49 Euro tygodniowo,
- pracę na pełen etat.

Wynagrodzenie brutto za godzinę pracy wynosi: od 13.70 EUR - 14.29 EUR (możliwość negocjacji stawki w zależności od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji).

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o złożenie aktualnego CV w języku angielskim na adres: mszymczak@workcentre.com.pl, w tytule e-maila proszę wpisać: Administrator ds. zaopatrzenia i zakupów.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod numerem:
- +48 774410654 / +48 533 087 111 / +48 533 155 868 / +48 739 230 594 (Biuro Opole)
- +48 533 966 678 (Biuro Tomaszów Lubelski)
- +48 519 138 005 / +48 797 351 037 (Biuro Jasło)

Zapraszamy także do złożenia aplikacji na naszej stronie internetowej - oddzwonimy jeszcze dziś: www.workcentre.com.pl/formularz/



Powiększ

Informacja z serwisu

  
Ogłoszenie nr 1206155

Dodaj do obserwowanych
Kategoria:
Holandia - Dam pracę
Opcje premium:
Brak
Data dodania:
2024-04-29 10:23:26
Ilość wyświetleń:
58
Stawka za godzinę:
do uzgodnienia



Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: WorkCentre
Państwo: Polska
Województwo: Opolskie
Miasto: Opole
Nr telefonu: 77 441 06 54

Dodatkowe dane kontaktowe:

E-mail: praca@workcentre.com.pl




Mobile
 Wersja strony na komórkę:
- Administrator ds. zaopatrzenia i zakupów
 mobile